
Krok po kroku
- Przejdź do podstrony "Rekrutacja" i wybierz interesujący Cię kierunek studiów
- Wybierając tryb studiów (stacjonarne, niestacjonarne, dla pracujących) przejdziesz do systemu rekrutacji
- Jeżeli korzystałeś wcześniej z systemu rekrutacji zaloguj się, w przeciwnym razie zarejestruj się
- Postępując zgodnie z instrukcją wypełnij dane w systemie rekrutacji
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej przy pomocy szybkich płatności lub przelewu tradycyjnego
- Wydrukuj formularz rekrutacyjny i skompletuj potrzebne dokumenty - kwestionariusz jest do wydrukowania z aplikacji dopiero po przyjęciu przez komisję rekrutacyjną
- Dokumenty dostarcz do Biura Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej w terminie podanym w terminarzu
- Informację o przyjęciu na studia otrzymasz drogą mailową
- Decyzję odmowną otrzymasz na podany adres pocztowy
- Jako przyjęty student podpisujesz umowę z uczelnią